Često postavljana pitanja(FAQ)

Kako da stupim u kontakt sa vama?

Ukoliko želite da nas kontaktirate onda to možete da uradite tako što ćete nam pisati na e-mail adresu: info@spiritswineshop.rs

 

Naš tim će Vam rado pomoći sa Vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redosledom kojim ih dobijamo i trudimo se i uspevamo da uvek budemo ažurni.

Da li je bezbedno kupovati kod vas?

Mi se brinemo svakog dana da Vaša kupovina preko Spirits and Wine prodavnicebude 100% bezbedna. Pre svega, mi poštujemo i Vašu privatnost i u potpunosti se posvećujemo njenoj zaštiti.

 

Proizvodi koji se nalaze u ponudi Spirits and Wine prodavnice uvezeni su i nabavljeni isključivo legalnim putem – mi smo ekskluzivni distributeri određenih brendova koji se nalaze u ponudi dok ostale brendove i proizvode nabavljamo posredstvom drugih ekskluzivnih distributera.

 

Kompletan proces naplate obavlja se na stranicama banke, koja je odgovorna i vodi računa o bezbednosti svake pojedinačne transakcije. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu Spirits and Wine prodavnice.

 

Ukoliko želite da se detaljnije informišete, molimo Vas da pročitate odeljke “Politika o privatnosti“ i „Uslovi poslovanja“.

Da li je registracija na sajtu obavezna pre kupovine?

Kreiranje korisničkog naloga nije obavezno i možete kupovati i kao gost. Ipak, ukoliko se ne registrujete, neophodno je da unesete podatke za kontakt i isporuku, kako biste dobili obaveštenje o samo isporuci i kako bismo Vam dostavili poručene proizvode na Vašu adresu.

 

Međutim, ukoliko se registrujete i napravite nalog na našoj prodavnici, prilikom poručivanja ćete dobiti i e-mail sa linkom za potvrdu registracije kojim možete napraviti nalog za dalju, lakšu i bržu kupovinu.

Proizvod koji želim nemate na zalihama, šta da radim sad?

Na sreću, ovo se dešava izuzetno retko. Ponude na sajtu se ažuriraju svakodnevno i proizvode koji nisu na stanju nećete ni moći da poručite.

Mogu li promeniti ili otkazati moju porudžbinu?

Ukoliko želite da promenite ili otkažete Vašu porudžbinu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail(na adresu info@spiritswineshop.rs)i mi ćemo za Vas promeniti porudžbinu ili je otkazati. Molimo Vas da imate u vidu da ukoliko je proizvod već napustio skladište, nismo u mogućnosti da promenimo ili otkažemo porudžbinu.

 

Takođe, povrat se može izvršiti samo za robu koja je neoštećena i u originalnom pakovanju, sa kompletnom dokumentacijom.

 

Prema važećim zakonima Republike Srbije, kod kupovine na daljinu, Kupac (fizičko lice-potrošač u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača) ima pravo na jednostrani raskid ugovora (odustanak od ugovora) u roku od 14 dana od dana prijema robe. Obrazac jednostranog raskida ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Koliki su troškovi dostave?

Troškovi kurirske službe će biti uračunati prilikom samog poručivanja robe, odnosno biće vam istaknut i odmah naplaćen trošak u iznosu od 350,00 RSD, a ukoliko je ukupna vrednost porudžbine veća od 3.500,00 RSD dostava naručene robe je besplatna.

Da li dostavljate i van zemlje?

Postoji mogućnost da dostavu izvršimo i van granica zemlje, ali bismo Vas zamolili da nam se u tom slučaju obratite na e-mail adresu info@spiritswineshop.rs. U kratkom roku ćemo Vas kontaktiratii u zavisnosti od situacije i mesta o kojem je reč ćemo proceniti i usaglasiti da li postoji mogućnost i svi potrebni uslovi za isporuku robe.

Proizvod je stigao oštećen, šta raditi u tom slučaju?

Prodavac pakuje robu za kupca pod kontrolisanim uslovima sistemom video nadzora i svaka pošiljka i njen sadržaj se beleži video zapisom i time potvrđuje da je roba iz magacina otišla ispravno spakovana i u neoštećenom stanju.

 

Prilikom isporuke kupac je dužan da proveri transportnu ambalažu i utvrdi u kakvom je stanju stigla.

 

Ukoliko transportna ambalaža do kupca stigne u oštećenom stanju, kurir je dužan da na licu mesta napravi zapisnik o nastalom oštećenju. U tom slučaju se vrši nadoknada štete koju je Kupac pretrpeo, u vidu zamene proizvoda ili povraćaja novca.

 

Ukoliko je flasa slomljena, neophodno je sačuvati i poslati nazad neotvoreni grlić flaše sa neoštećenom i zalepljenom akciznom markicom.

 

Za sve dodatne nejasnoće ili pitanja pošaljite e-mail (na adresu info@spiritswineshop.rs) sa Vašim zahtevom i procedura za zamenu proizvoda ili vraćanje novca će Vam biti detaljno objašnjena.

Koje oblike plaćanja prihvatate?

Trenutno prihvatamo sledeće metode plaćanja:

  • Plaćanje opštom uplatnicom u banci ili pošti
  • Plaćanje debitnim i kreditnim platnim karticama sa logom VISA, Maestro, MasterCard, American Express i DinaCard

Želim da promenim lozinku, e-mail adresu, adresu za dostavu i druge podatke. Gde mogu to da uradim?

Svoj korisnički profil možete jednostavno i brzo ažurirati klikom na link PROFIL koji se nalazu na vrhu stranice naše prodavnice.

Kako se isporučuje porudžbina i koji je rok isporuke?

Sva relevantna informacija o isporuci robe dostupna je klikom na link ISPORUKA, koji se nalazi na vrhu početne stranice naše prodavnice. Takođe, istoj informaciji možete pristupiti pritiskom na ovaj link.

Šta se dešava ukoliko dobijem proizvod koji nisam naručio/la?

U tom slučaju slobodno nam pošaljite e-mail (na adresu info@spiritswineshop.rs) i u najkraćem mogućem roku ćemo rešiti nastali problem u vidu zamene proizvoda ili refundacije novca.

Da li se uz bocu dobija originalna ambalaža?

Sve proizvode koji se nalaze na Spirits and Wine prodavnici, uvezli smo isključivo kao ekskluzivni distributeri brendova ili smo ih nabavili posredstvom drugih ekskluzivnih distributera, tako da sve boce dolaze u svom originalnom pakovanju(sa kutijom ili bez kutije, u zavisnosti od pojedinačnog brenda i proizvoda).

U slučaju da gore navedeni odgovori nisu pomogli, slobodno
nas kontaktirajte.
Maestro
Mastercard
Visa
Dina
American Express
Banca Intesa
Verifed by Visa
Mastercard Secure Code