Opšti uslovi poslovanja

Opšti uslovi poslovanja

 

Osnovni podaci o privrednom društvu:

 

Poslovno ime: Invittod.o.o. Beograd

 

Sedište: Ugrinovački put 87K 11080 Zemun

 

Šifra delatnosti: 4634

 

MB: 17357417

 

PIB: 102010058

 

E-mail: info@spiritswineshop.rs

 

Tel: 011 7839135

 

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa porudžbinom ili u slučaju reklamacija ili otkaza porudžbine kontaktirajte nas.

 

Ovi Opšti uslovi poslovanja (u daljem tekstu: „Uslovi poslovanja“) odnose se na korišćenje internet stranice www.spiritswineshop.rs (u daljem tekstu: „SpiritsandWine prodavnica“) i napisani su u skladu sa pozitivnim propisima Republike Srbije. Uslovi poslovanja uređuju funkcionisanje SpiritsandWine prodavnice, te pravni odnos između Invitto d.o.o. (u daljem tekstu: „Ponuđač“) i kupaca proizvoda (u daljem tekstu: “Kupci”).

 

Korišćenjem Spirits and Wine prodavnice potvrđujete da ste saglasni sa Uslovima poslovanja.

 

Smatra se da je ugovor o prodaji na daljinu zaključen između Ponuđača i Kupca u trenutku kada Ponuđač potvrdi porudžbinu i Kupac primi prvu elektronsku poruku o statusu svoje porudžbine.

 

Šta je SpiritsandWine prodavnica?

 

SpiritsandWine prodavnica je internet stranica namenjena prodaji alkoholnih pića – spirita i vina.

 

1 Ponuda

 

Ponuda proizvoda na SpiritsandWine prodavnici se zbog prirode poslovanja može povremeno menjati. Cene pojedinačnih proizvoda mogu biti redovne cene, akcijske cene, odnosno cene s popustima.

 

Fotografije, slike ili video materijal objavljeni u okviru ponude vlasništvo su Ponuđača ili njegovih dobavljača i poslovnih partnera.

 

Fotografije, slike ili video materijal objavljeni u okviru ponude su isključivo simbolični i dati su samo radi obaveštenja, te mogu odstupati od realnog izgleda proizvoda.

 

SpiritsandWine prodavnica prodaje proizvode putem interneta i prodaju vrši na teritoriji Republike Srbije. Proizvodi naručeni putem SpiritsandWine prodavnice dostavljaju se isključivo na teritoriji Republike Srbije.

 

2 Postupak registracije

 

Da bi se registrovao, odnosno kupovao na SpiritsandWine prodavnici Kupac mora imati najmanje 18 godina.

 

Kako bi Kupac bio u mogućnosti da kupuje u okviru SpiritsandWine prodavnice može se registrovati i kreirati svoj nalog.

 

Prilikom registracije i kreiranja svog naloga, Kupac unosi sledeće podatke: ime i prezime, e-mail, telefon i adresu za isporuku proizvoda. Nakon unosa navedenih podataka, Kupac dobija e-mail sa potvrdom o izvršenoj porudžbini i e-mail za potvrdu registracije. Kupac treba da izvrši potvrdu klikom na odgovarajuće polje u e-mailu i zatim da kreira lozinku.

 

SpiritsandWine prodavnica ne odgovara za tačnost podataka unetih od strane Kupca.

 

Ukoliko dođe do promene podataka, Kupac je dužan da ažurira svoj korisnički nalog.

 

Kao registrovan Kupac, nakon unošenja svog korisničkog imena i lozinke, Kupac u okviru svog korisničkog naloga ima uvid u trenutne i prethodne kupovine.

 

Registrovani Kupac ima mogućnost odlaska na stranicu za odabir plaćanja bez ponovnog unošenja svojih ličnih podataka.

 

Kupovina u SpiritsandWine prodavnici je moguća bez registracije i kreiranja korisničkog naloga.

 

Kupac kupovinu može izvršiti i kao neregistrovani Kupac, kada je prilikom porudžbine neophodno da unese sve relevantne podatke za isporuku robe (ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i kontakt telefon).

 

3 Naručivanje i isporuka

 

Kupovina putem SpiritsandWine prodavnice moguća je za registrovane i neregistrovane Kupce.

 

Proizvodi se poručuju elektronskim putem. Pritiskom na dugme“Kupi”, odabrani proizvod se dodaje u potrošačku korpu.

 

Nakon zaključenja porudžbine na e-mail koji je Kupac ostavio kao kontakt, biće prosleđena potvrda da je porudžbina primljena od strane Ponuđača. U tekstu ove potvrde, Kupcu će takođe biti dostavljen i link prema Obrazcu za odustanak od ugovora, kao i link prema ovim Uslovima poslovanja.  Ukoliko Kupac ne dobije ovakvu potvrdu, potrebno je da proveri ispravnost e-mail adrese koju je ostavio kao kontakt ili prijavi problem na email adresu info@spiritswineshop.rs .

 

Ponuđač zadržava pravo da u slučaju da postoji izvesna kontradiktornost ili nejasnoća u registrovanim podacima Kupca ili narudžbenici, pre dalje obrade iste, izvrši proveru podataka koje je Kupac naveo prilikom kreiranja porudžbine u cilju validacije istih i da kontaktira Kupca e-mailom ili telefonskim putem radi ispravljanja istih i što efikasnije realizacije isporuke naručenih proizvoda.

 

Ponuđač takođe zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od izabranih proizvoda. Kupac će biti obavešten e-mailom (ili telefonom) u vezi sa novonastalim izmenama isporuke preostalih proizvoda od strane Ponuđača.

 

Ponuđač zadržava pravo otkazivanja porudžbine usled tehničkih i drugih razloga, o čemu će Kupac biti obavešten putem e-maila koji je naveo prilikom registracije ili telefonom.

 

Po prijemu porudžbine i obavljenoj validaciji podataka o Kupcu ili porudžbini, Ponuđač pristupa obradi porudžbine.

 

Ponuđač pakuje robu za Kupca pod kontrolisanim uslovima sistemom video nadzora i svaka pošiljka i njen sadržaj se beleži video zapisom i time potvrđuje da je roba iz magacina otišla ispravno spakovana i u neoštećenom stanju.

 

Kupac cenu plaća u skladu sa odabranom opcijom plaćanja, dok račun dobija putem email-a. Email sa računom se Kupcu šalje nakon izvršenog plaćanja i inicijalnog email-a u kojem je potvrđena porudžbina, a koji email sadrži i link ka Uslovima poslovanja i obrascu za odustanak, kako je napred navedeno.

 

Smatra se da je ugovor o prodaji na daljinu zaključen između Ponuđača i Kupca u trenutku kada Ponuđač potvrdi porudžbinu i Kupac primi prvu elektronsku poruku o statusu svoje porudžbine.

 

Kupac je lice čiji su podaci navedeni u porudžbini. Podatke o Kupcu nije moguće izmeniti nakon slanja porudžbine.

 

4 Cene proizvoda

 

Cene svih proizvoda istaknutih na SpiritsandWine prodavnici su unapred određene i iskazane su zajedno sa pripadajućim PDV-om. Cene važe za sve Kupce samo i isključivo za vreme trajanja ponude, samo na ovoj internet stranici i samo pod ovim Uslovima poslovanja.

 

Zadržavamo pravo izmena cena. Cene se zaokružuju na dva decimalna mesta.

 

5 Načini plaćanja

 

Prilikom plaćanja poručenih proizvoda, bez obzira na izabrani način, Kupac je dužan da plati i troškove dostave koji se fiksno dodaju na ukupan iznos porudžbine. Troškovi dostave iznose 400,00RSD ( četiristo dinara), a ukoliko je vrednost porudžbine veća od 3.500,00 RSD (tri hiljade petsto dinara) poštarina će biti besplatna.

 

Ponuđač zadržava pravo da pokrene proceduru slanja robe tek nakon što utvrdi priliv finasijskih sredstava od strane Kupca na svom računu.

 

5.1 Plaćanje platnim karticama

 

Plaćanje je moguće platnim karticama samo u valuti RSD. Poslednji korak plaćanja realizuje se na web stranici Banke, gde Kupac unosi podatke o svojoj platnoj kartici. Ukupna suma i broj pošiljke su automatski uneti i ne mogu se menjati. Nakon uspešne kupovine, Kupac će biti vraćen sa web stranice Banke nazad na SpiritsandWine prodavnicu sa potvrdom da je kupovina uspešna. Ukoliko je došlo do neke greške u vezi sa transakcijom, Kupac će biti vraćen nazad na SpiritsandWine prodavnicu sa obaveštenjem o neuspešnoj transakciji.

 

Svi podaci o platnoj kartici se kriptovano razmenjuju direktno između Kupca i servera Banke procesora platnih kartica, i njihovu sigurnost odnosno tajnost podataka garantuje i obezbeđuje Banka.

 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije.

 

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu Ponuđača, pa samim tim Ponuđač nije odgovoran za eventualne zloupotrebe istih.

 

Ponuđač se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za štetu koja može nastati Kupacu i/ili trećim licima usled neautorizovanog ili neovlašćenog korišćenja platne kartice, odnosno bilo koje zloupotrebe iste (ukradene platne kartice, korišćenje platne kartice bez znanja vlasnika iste i dr.). U navedenom slučaju Ponuđač neće izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava.

 

Ponuđač nije odgovoran za prekid internet konekcije ili nedostupnost procesora platnih kartica.

 

Ponuđač će, u skladu sa važećim zakonskim propisima, preduzeti sve raspoložive mere u cilju zaštite podataka o Kupcu, kao i o podacima o izvršenom plaćanju e/računa. Navedeni podaci će se smatrati poslovnom tajnom i biće dostupni samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Ponuđač neće koristiti navedene podatke o Kupcu u cilju dostave reklamnih obaveštenja svojih i/ili trećih lica, osim u slučaju da je Kupac dao svoju izričitu saglasnost za isto.

 

5.2 Uplatom na račun u banci ili pošti

 

Izborom plaćanja putem opšte uplatnice, Kupcu se na e-mail adresu dostavljaju sve potrebne informacije kako bi mogao da izvrši uplatu (račun banke, iznos, broj porudžbine). U ovom slučaju isporuka poručenih proizvoda će se izvršiti nakon evidentirane uplate.

 

Kupac sve reklamacije na izvršeno plaćanje može uputiti na e-mail adresu info@spiritswineshop.rs

 

6 Zaštita poverljivih podataka o transakciji

 

Kao što je napred navedeno, prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

 

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu Ponuđača.

 

7 Izjava o konverziji

 

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju!

 

 

8 Dostava robe i eventualna ograničenja

 

Ponuđač vrši isporuku na teritoriji cele Srbije, od vrata do vrata za sve porudžbine u saradnji sa kurirskom službom City Express. Porudžbina Kupca će biti isporučena u roku od 24h, od dana kada Ponuđač potvrdi porudžbinu, radnim danima od 08-17h.

 

Sve porudžbine koje su izvršene radnim danima do 11h isporučuju se u roku od 24h-48h u periodu od 08-17h. Za porudžbine koje stignu radnim danima posle 11h rok isporuke se može produžiti za dodatnih 24h. Za one porudžbine koje stignu u petak posle 11h ili tokom vikenda – rok isporuke se dodatno produžava za broj dana vikenda.

 

Rok isporuke može se dodatno produžiti i biti izuzetak za određena mesta isporuke, tj. za određene poštanske brojeve na kojima se isporuka ne vrši svakog radnog dana. Mesta koja spadaju u ovu kategoriju definisana su i mogu se proveriti klikom na link ovde.

 

Preuzimanje i isporuka robe može se izvršiti i na tzv. Parcel objektima. To su objekti (pumpe, kiosci…) koji se nalaze u blizini adrese kupca. Ovaj dodatni vid isporuke na Parcel objektima, namenjen je prvenstveno kupcima koji nisu kod kuće tokom dana i/ili koji žele da preuzmu paket u njima odgovarajuće vreme. Na linku ovde nalazi se spisak svih Parcel objekata.

 

Isporuka robe se ne vrši vikendom, državnim i verskim praznicima, u skladu sa Zakonom o državnim i drugim praznicima u Republici Srbiji.

 

Rok isporuke se može produžiti usled okolnosti koje su van uticaja Ponuđača (slučajevi više sile, kvar, obustava rada kurirskih službi, saobraćajne gužve i nezgode, vremenski uslovi, praznici i dr.)

 

Rok isporuke takođe može biti produžen za vreme praznika usled povećanog obima posla.

 

Isporuka robe se vrši na adresu koju je Kupac naveo prilikom registracije ili na adresu koja je navedena u okviru polja “napomena” prilikom porudžbine.

 

Isporuka robe se vrši putem kurirske službe City Express.

 

Ukoliko Kupac ima problem sa dostavom robe, može kontaktirati Ponuđača na e-mail adresu: info@spiritswineshop.rs

 

9 Reklamacije i povraćaj sredstava

 

9.1 Kupci koji se smatraju potrošačima u smislu Zakona o zaštiti potrošača

 

Kupac (potrošač u smislu Zakona o zaštiti potrošača) može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava pre svega u smislu nesaobraznosti robe, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Ponuđač je Kupcima (potrošačima u smislu Zakona o zaštiti potrošača) odgovoran za eventualnu nesaobraznost na robi u roku od dve godine od dana prelaska rizika za kupljene proizvode na Kupca, odnosno od dana izvršene isporuke proizvoda.

 

Ukoliko sa proizvodom kupljenim putem sajta SpiritsandWine prodavnica Kupac ima neki problem ili pitanje, možete kontaktirati Ponuđača na broj telefona 011 7839135, radnim danima od 08:30-16:30h, kao i elektronskim putem na e-mail info@spiritswineshop.rs

 

Kupac je dužan da odmah po prijemu, pregleda isporučenu robu te da o svim eventualnim nedostacima odmah obavesti dostavljača.

 

Kupac (potrošač u smislu Zakona o zaštiti potrošača) može da izjavi reklamaciju elektronskim putem na e-mail adresu: info@spiritswineshop.rs ili na telefon 011 7839135, ili pisanim putem na adresu sedišta Ponuđača - Ugrinovački put 87 K 11080 Zemun, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).

 

Ponuđač je dužan da Kupcu (potrošaču u smislu Zakona o zaštiti potrošača) izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem na e-mail koji je kupac dostavi o potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

 

Ponuđač je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Ovaj odgovor će sadržati odluku Ponuđača da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Eventualno produženje roka za rešavanje reklamacije je moguće samo uz obaveštenje i saglasnost kupca.

 

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, Ponuđač je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Ponuđača obaviti povraćaj sredstava na račun kartice Kupaca.

 

9.2 Kupci koji se ne smatraju potrošačima u smislu Zakona o zaštiti potrošača

 

U slučaju Kupaca na koje se ne primenjuje Zakon o zaštiti potrošača, primenjivaće se odredbe Zakona o obligacionim odnosima u vezi materijalnih nedostataka na proizvodima.

 

10 Obaveštenja Kupaca

 

Ako Kupac ima bilo kakva pitanja ili primedbe u vezi sa sajtom SpiritsandWine prodavnica, može poslati e-mail na adresu info@spiritswineshop.rs .

 

11 Odricanje od odgovornosti

 

Uprkos trudu da ponuda bude što tačnija i ažurnija, može se desiti da se podaci o proizvodu promene toliko brzo da ih Ponuđač ne može ispraviti ili izmeniti i da se još uvek neizmenjeni nađu na SpiritsandWine prodavnici. Ukoliko dođe do narudžbine takvog proizvoda, Kupac će biti obavešten o promenama, a prodaja prekinuta.

 

U slučaju da pojedini proizvodi budu nedostupni, Ponuđač će o tome obavesti Kupca i omogućiti mu da odustane od kupovine ili izvrši kupovinu drugog dostupnog proizvoda. Ukoliko je Kupac već platio proizvod koji nije dostupan, biće u mogućnosti da izabere drugi proizvod, da mu se vrati nastala novčana razlika ili izvrši povraćaj kompletnog iznosa.

 

12 Tačnost podataka

 

Ponuđač nastoji da informacije objavljene na SpiritsandWine prodavnici održava tačnim i ažurnim, ali ne daje nikakve garancije niti obećanja da takve zaista i jesu, niti snosi bilo kakvu odgovornost niti posledice, direktne ili indirektne, proistekle iz pretpostavke Kupaca da informacija sa SpiritsandWine prodavnice jesu tačne i ažurirane. U slučaju da Kupac primeti neku nepravilnost, može o tome obavestiti Ponuđača na e-mail info@spiritswineshop.rs kako bi se izbegle eventualne neprijatnosti.

 

13 Promene sajta

 

Ponuđač zadržava pravo da u bilo kom trenutku, privremeno ili trajno, u celini ili delimično, modifikuje ili ukine ovaj sajt spiritswineshop.rs bez prethodnog upozorenja ili ograniči dostupnost sajta određenim licima ili geografskom području.

 

14 Promena Uslova poslovanja

 

Ponuđač može bilo kada, bez prethodne najave izmeniti ili dopuniti ove Uslove poslovanja.

 

U slučaju izmena Uslova poslovanja, Ponuđač će sve Kupace obavestiti o izmenama putem e-maila i jasno uočljivih obaveštenja koji će biti objavljeni na internet stranici SpiritsandWine prodavnice. U slučaju da bilo koje buduće promene ovih Uslova poslovanja budu podrazumevale umanjenje prava Kupca, Ponuđač će tražiti od Kupca izričiti pristanak za nastavak korišćenja SpiritsandWine prodavnice.

 

Daljim korišćenjem bilo kojih usluga sajta, Kupac je saglasan da prihvata sva naknadno objavljena pravila i Uslove poslovanja.

 

15 Sudska nadležnost i primena prava Republike Srbije

 

U slučaju spora proisteklog iz primene ovih Uslova poslovanja i u vezi sa kupovinom proizvoda na internet stranici SpiritsandWine prodavnica ugovorne strane će nastojati da reše spor mirnim putem. Ukoliko ugovorne strane ne reše spor mirnim putem, ugovara se nadležnost nadležnog suda u skladu sa pravom Republike Srbije. Ovi Uslovi poslovanja su sastavljeni i biće tumačeni u skladu sa pravom Republike Srbije. Na sve što nije regulisano ovim Uslovima poslovanja primenjivaće se relevantne odredbe srpskog prava.

 

16 Zaštita podataka o ličnosti

 

U ime SpiritsandWine prodavnice Ponuđač se obavezuje da će čuvati privatnost svih Kupaca. Ponuđač prikuplja samo neophodne, osnovne podatke o Kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje Kupaca u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Ponuđač daje Kupcima mogućnost izbora, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da budu obrisani sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o Kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Ponuđača (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Ponuđač, u pogledu obrade podataka o ličnosti koje prikuplja obavljajući delatnost prodaje proizvoda putem ove internet stranice ili u pogledu dostavljanja reklamnih poruka, u svemu postupa shodno zakonu o zaštiti podataka o ličnosti, što je posebno definisano odgovarajućim dokumentima sadržanim na ovoj internet stranici, i to u okviru „Politika privatnosti“, kao i u okviru “Kolačići (Cookies)”.

 

PRAVA I OBAVEZE KUPCA (POTROŠAČA U SMISLU ODREDBI ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA) KOD KUPOVINE NA DALJINU

 

Poštovani Kupci,

 

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br 88/2021) kupovina preko naše internet stranice SpiritsandWine prodavnica smatra prodajom na daljinu.

 

Pravo na odustanak ugovora

 

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo Kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje na tržištu radi namirenja svojih individualnih potreba, odnosno za svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti) da odustane od Ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik.

 

Kada Kupac jednom porudžbenicom naruči više vrsta robe koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.

 

Kupac ostvaruje pravo na odustanak od Ugovora, izjavom koju daje na posebnom obrascu za odustanak od Ugovora zaključenog na daljinu, a koji se Kupcu dostavlja putem email-a.

 

Prilikom odustanka, Kupac može, ali ne mora, da navede razloge zbog kojih odustaje. Kupacima pravo da odustane od Ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača.

 

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Direktne troškove vraćanja robe u slučaju odustanka snosi Kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Proizvodi se vraćaju Ponuđaču na adresu: Ugrinovački put 87K 11080 Zemun.

 

Kupac nema pravo da odustane od Ugovora u slučaju:

 

1) pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;

 

2) isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;

 

3) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;

 

4) isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;

 

5) isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;

 

6) isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;

 

7) isporuke alkoholnih pića čija je cena dogovorena u vreme zaključivanja ugovora o prodaji i čija se isporuka može izvršiti tek nakon 30 dana od dana zaključenja ugovora, a čija stvarna cena zavisi od promena cena na tržištu na koje trgovac ne može da utiče;

 

8) ugovora kojima potrošač izričito zahteva posetu od strane trgovca u cilju sprovođenja hitnih popravki ili održavanja; ukoliko prilikom ove posete trgovac pruži i druge usluge osim onih koje je potrošač konkretno zahtevao ili dostavi drugu robu osim delova za zamenu koji su neophodni za održavanje ili izvršenje popravke, pravo na odustanak od ugovora se odnosi na ove dopunske usluge ili robu;

 

9) isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;

 

10) isporuke novina, periodičnih izdanja ili časopisa osim pretplatničkih ugovora za isporuku ovih izdanja;

 

11) ugovora zaključenih na javnoj aukciji;

 

12) pružanja smeštaja koji nije u stambene svrhe, transporta robe, usluga iznajmljivanja automobila, usluga pripreme i dostavljanja hrane ili usluga povezanih sa slobodnim aktivnostima ukoliko ugovor predviđa konkretni rok ili period izvršenja;

 

13) isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti potrošača i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.

 

Kupac nema parvo na odustanak od ugovora ni u slučaju da su proizvodi otvoreni i konzumirani, odnosno korišćeni na bilo koji način od strane Kupca.

 

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom tj. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom Kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

 

Ponuđač je u slučaju zakonitog odustanka od Ugovora dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Ponuđač može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Ponuđaču, u zavisnosti od toga šta prvo nastupa.

 

Postupak u slučaju odustanka od ugovora zaključenog na daljinu

 

Pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu Kupac može ostvariti na sledeći način:

 

Slanjem popunjenog obrasca - OBRAZAC O ODUSTANKU OD UGOVORA ZAKLJUČENOG NA DALJINU koji je Kupcu dostavljen putem email-a, na adresu Ponuđača, Ugrinovački put 87K 11080 Zemun, ili na e-mail info@spiritswineshop.rs u kom slučaju će Ponuđač obavestiti Kupca o prijemu obrasca.

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova je način rešavanja sporova između potrošača i trgovca, posredovanjem ili arbitražom, u skladu sa zakonima kojima se uređuje posredovanje i arbitraža. Ponuđač unapred prihvata vansudsko rešavanje eventualnih potrošačkih sporova.

 

SAGLASNOST

 

KUPAC OVIM PUTEM POTVRĐUJE DA JE PROČITAO I RAZUMEO SVE GORE POMENUTE ODREDBE I USLOVE POSLOVANJA I DA KORIŠĆENJEM ONLINE PRODAVNICE „SPIRITS AND WINE PRODAVNICA“ OVI USLOVI POSLOVANJA POSTAJU OBAVEZUJUĆI ZA NJEGA.

Maestro
Mastercard
Visa
Dina
American Express
Banca Intesa
Verifed by Visa
Mastercard Secure Code