Da biste pristupili sajtu potrebno je da potvrdite da imate više od 18 godina.
Sada priznata širom sveta, kao jedan od najvećih i najpoznatijih brendova viskija na svetu, priča o Johnnie Walker je ultimativna priča o strasti i odlučnosti.
Sa male farme u blizini Kilmarnoka u Škotskoj, John i njegov sin Alexander transformisali su svoj mali, skromni posao sa viskijem u globalni uspeh kakav danas vidite.
Priča o viskiju Johnnie Walker je izuzetna i traje skoro 200 godina!
Nakon smrti oca, tada 15-godišnji John odlučio je da iskoristi svoj novac od nasledstva da kupi malu prodavnicu u Kilmarnock-u. Još od malih nogu, imao je odličan um za posao - počeo je da pravi i prodaje mešani viski svojim kupcima, što se pokazalo veoma popularnim.
1837. John i njegova žena Elizabeta su dobili sina Aleksandra. Kada je ušao u tinejdžerske godine, Aleksandar je počeo da radi za porodični posao.
1843. godine železnica je stigla u Kilmarnock-u., što je imalo uzbudljive implikacije na posao. Britanija je bila u centru industrijske revolucije, a dodavanje ove železnice značilo je da postoji potencijal za širenje omiljenog viskija Johnnie Walker, širom zemlje.
Tragedija se dogodila 1852. godine, kada je poplava uništila sve akcije Walker's Kilmarnock Whisky's , i skoro uništila posao. Međutim, na sreću su uspeli da se oporave od ovoga i nastavili da prodaju svoje najomiljenije proizvode.
John je umro 1857. godine, ostavljajući svoj izuzetno uspešan posao svom sinu Alexander-u. Nakon smrti svog oca, Alexander je obećao da će njihov posao sa viskijem pretvoriti u globalni fenomen. Kao i njegov otac, imao je izuzetno inovativan um i prirodan talenat za biznis.
A Alexander je bio osoba koja je osmislila ikoničnu četvrtastu bocu i nagnutu etiketu po kojoj je Johnnie Walker danas poznat. Kvadratni oblik je olakšao transport boca jer su se savršeno uklapale i bilo je mnogo manje verovatno da će se polomiti u transportu. Povrh svega, nagnuta etiketa je učinila brend odmah prepoznatljivim.
Pod Alexander-ovim vođstvom, brend je počeo da osvaja nagrade i stekao međunarodno priznanje. Godine 1867. lansirao je prvu komercijalnu mešavinu brenda koju je nazvao Old Highland Whisky.
Nakon Aleksandrove smrti 1889. posao je prešao na njegove sinove Alexander II i George. Kao i njihov otac i deda, Aleksandar II i Đorđe su uzeli posao iz snage u snagu. Oni su odgovorni za naručivanje ilustracije Striding Man, kao i za imenovanje viskija prema boji etikete na svakoj boci.
Prvi od ovih novobrendiranih viskija bili su Johnnie Walker Red Label, Johnnie Walker Black Label i Johnnie Walker White Label.
Do 1920. Johnnie Walker je bio dostupan u 1920 zemalja širom sveta, a 1934. godine, Johnnie Walker i sinovi su dobili kraljevski nalog od kralja Džordža V.
Ogroman uspeh Johnnie Walker nikada nije usporio. Danas je brend u vlasništvu Diagea i to je najpopularniji mešani viski na svetu.
Na sledećem linku možete pogledati našu ponudu viskija Johnnie Walker